Omdömen – Svenskt behandlingsindex
Kundundersökningar visar att 99% av våra behandlade patienter rekommenderar Åderbråckakademin till andra i behov av behandling. Vi på Åderbråckakademin är stolta över att ha ett resultat långt över genomsnittet, i marknadsundersökningen baserad på Svenskt lojalitetsindex.
Åderbråckakademin – Svenskt behandlingsindex och NPS®
Svenskt lojalitetsindex är en marknadsundersökning som berör kundupplevelser. Undersökningen skickas ut till våra kunder och med deras medgivande kan vi på Åderbråckakademin sedan använda tjänsten som ett viktigt instrument för att utvärdera vår verksamhet, och även till att jämföra vårt resultat med branschens som helhet.
Vad är NPS®
NPS® är förkortningen för Net Promotor Score, och innebär ett kärnvärde i Svenskt Lojalitetsindex. Vi på Åderbråckakademin är oerhört stolta över att ligga långt över genomsnittet i vår bransch.
Färginfo
Vårt resultat
Branschsnitt